21 september 2010

Ny färg!


Snart är det dags att åka genom allén in till stora staden!

Det blev ljusa och guldbeiga slingor igår, syns inte så mycket i bild! Kom till frissan strax efter 11 och klockan var nästan halv två när jag var klar!!
-Det brukar ta två timmar och en kvart ungefär, sa söta frisören Malin!
Med cappuccino och skvallerblaskor så gick tiden ändå fort!

2 kommentarer:

  1. va höstigt de börjar bli!
    Jag får se på dina slingor på torsdag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh... trädet :) ser med spänning fram till att få se fotot.
    Hmm.. kanske man skulle titta på tv idag då.. *funderar*
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)