04 augusti 2010

Tunika...

...eller lång blus, här kom den nu äntligen!
Står sig bra mot solbrännan;)
som jag fortfarande hade lite kvar av förra veckan!
Försökte publicera den här bilden på morgonen men det var störtomöjligt!

2 kommentarer:

  1. Grööööööön , min färg :)
    Jättefin o man blir ju lite gladare av färg.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blus! Jättesnygg färg!

    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)