Grööööööön , min färg :)Jättefin o man blir ju lite gladare av färg.Kramis
Vilken fin blus! Jättesnygg färg!Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Grööööööön , min färg :)
SvaraRaderaJättefin o man blir ju lite gladare av färg.
Kramis
Vilken fin blus! Jättesnygg färg!
SvaraRaderaKram