Nej, det är inte jag som har varit flitig, det är en spindel! Jag var och hämtade tidningen och såg det här nätet mellan två stolpar. Hämtade kameran, tillbaka igen i morgonrock, och skyndade mig att fota så ingen skulle se (Men vem är vaken klockan 6 i dessa semestertider? Det skulle vara syrran då!)!
Klart jag var vaken då men jag fanns inte i dina trakter.
SvaraRaderaHäftig bild! Kram
Läckert! :)
SvaraRaderaSV: Ja men en kvart kan vara lagom i början om man vill komma igång. Då ska man ju inte ge sig på för mycket.. :)
Kram
Häftig bild, roligt när man lyckas ta sånna där bilder :)
SvaraRaderaHa en bra dag
Vääldigt flitig! fräck bild!
SvaraRaderaKram Eva
Det är fascinerande med spindelnät! Lite makabert men häftigt!
SvaraRaderaGud vad vackert!
SvaraRadera