03 augusti 2010

Flitig!

Nej, det är inte jag som har varit flitig, det är en spindel!
Jag var och hämtade tidningen och såg det här nätet mellan två stolpar. Hämtade kameran, tillbaka igen i morgonrock, och skyndade mig att fota så ingen skulle se (Men vem är vaken klockan 6 i dessa semestertider? Det skulle vara syrran då!)!


6 kommentarer:

  1. Klart jag var vaken då men jag fanns inte i dina trakter.
    Häftig bild! Kram

    SvaraRadera
  2. Läckert! :)

    SV: Ja men en kvart kan vara lagom i början om man vill komma igång. Då ska man ju inte ge sig på för mycket.. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Häftig bild, roligt när man lyckas ta sånna där bilder :)

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Vääldigt flitig! fräck bild!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Det är fascinerande med spindelnät! Lite makabert men häftigt!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)