08 augusti 2010

Bara en önskan


Söndag morgon och uppe med tuppen, och med syrran, som visst ska titta på film så här dags:)

Idag blir det födelsedagsturné: fira svägerskan som har fyllt 50 och en kusin till barnen som fyllt 17!
Deppigt väder idag, jag drömmer mig bort....

3 kommentarer:

  1. ha en härlig dag!

    Jag ska ta en sväng m grisen snart...
    synd att vädret inte är bättre :(

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också bor till solen nu, less på regnandet :)

    SvaraRadera
  3. Längtar efter en stranddag :P får väl se om vi får någon :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)