Kul och se alla hus, ser lite trångt ut faktiskt. Har dom god mat där? inget slår väl Turkiet :)Jag nu väntar jag på matbilderna. Kram kram
Åh där skulle man ju kunna sitta och måla... ser att det inte bara skulle bli grönt! ;) Ser också fram mot matbilder - mat är alltid kul när man är utomlands! Kram
Gud vad pitoreskt, och mysigt.Matbilder gillas :PHa en skön dag!
Ja, du Eva, här är målardrömstället, men på våren helst kanske! Matreportage klart! Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Kul och se alla hus, ser lite trångt ut faktiskt. Har dom god mat där? inget slår väl Turkiet :)
SvaraRaderaJag nu väntar jag på matbilderna. Kram kram
Åh där skulle man ju kunna sitta och måla... ser att det inte bara skulle bli grönt! ;) Ser också fram mot matbilder - mat är alltid kul när man är utomlands! Kram
SvaraRaderaGud vad pitoreskt, och mysigt.
SvaraRaderaMatbilder gillas :P
Ha en skön dag!
Ja, du Eva, här är målardrömstället, men på våren helst kanske!
SvaraRaderaMatreportage klart! Kram