13 juli 2010

Piran

Äppel päppel piran paron...
Vi var till Piran igår och bilderna får tala för sig själv:)







D


Ja, det kommer matbilder också som jag lovat men nu har R släckt så jag hittar knappt in genom dörren! God natt, nu ska jag in till det svala rummet!

4 kommentarer:

  1. Kul och se alla hus, ser lite trångt ut faktiskt. Har dom god mat där? inget slår väl Turkiet :)
    Jag nu väntar jag på matbilderna. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh där skulle man ju kunna sitta och måla... ser att det inte bara skulle bli grönt! ;) Ser också fram mot matbilder - mat är alltid kul när man är utomlands! Kram

    SvaraRadera
  3. Gud vad pitoreskt, och mysigt.
    Matbilder gillas :P
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  4. Ja, du Eva, här är målardrömstället, men på våren helst kanske!
    Matreportage klart! Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)