Ha ha! du ser ut som han med hatten i Anna böckerna... ja just ja långa farbrorn! ;)
Ja tack, just nu skulle jag gärna vara långa farbrorn!
De gick visst ingen bra me promenaden i allafall för de blev inget inlägg :)Nytt försök idag :) See you!!!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ha ha! du ser ut som han med hatten i Anna böckerna... ja just ja långa farbrorn! ;)
SvaraRaderaJa tack, just nu skulle jag gärna vara långa farbrorn!
SvaraRaderaDe gick visst ingen bra me promenaden i allafall för de blev inget inlägg :)
SvaraRaderaNytt försök idag :)
See you!!!