23 juli 2010

Jag en skugga

Hej! Det är bara jag, kolla vilka långa ben!!
Egentligen ser jag inte ut sådär, jag har ätit både snacks och mat och är proppmätt!
Kommer tillbaka om en stund! Hejsvejs!

3 kommentarer:

  1. Ha ha! du ser ut som han med hatten i Anna böckerna... ja just ja långa farbrorn! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja tack, just nu skulle jag gärna vara långa farbrorn!

    SvaraRadera
  3. De gick visst ingen bra me promenaden i allafall för de blev inget inlägg :)
    Nytt försök idag :)
    See you!!!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)