24 juli 2010

Inställt!

Det började ganska bra, inte så kallt!

Det regnade, det var kallt, men vid grillen var det varmt!

Maten blev supergod som vanligt, tack AA:)

Tyra tyckte också det var kallt!

Recept: http://mayashideout.blogspot.com/?zx=4f68b19755c88380
Den var supergod!
.
Festen är över dags att gå hem!
I år blev det inget kubbspel, men sommaren är väl inte slut än?!
Prickarna ni ser är flugskit på rutan!

2 kommentarer:

  1. Det var tråkigt att det inte blev kubb för er del. Vi spelade flera matcher, för hos oss var det ingen nederbörd och ganska varmt (tills vi skulle cykla hem...brrrrr)

    Hoppas ni hade en trevlig kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ha ha va konstigt att jag missade detta :)
    Tack för den tervliga kvällen, som sagt sommaren är inte slut ännu, bara halva har gått. Vi tar kubb en annan dag. Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)