24 juli 2010

Buskul!

Tänk om vi hade bus-rutor i Sverige också;)
Denna finns i Piran!

5 kommentarer:

  1. haha vilken söt!
    o tack för alla fina bilder du delar med dig utav!

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Vad kul - ungefär som hundbajsarrutorna i Holland... :)

    SvaraRadera
  3. Tack för att ni vill titta:)

    SvaraRadera
  4. Var finns denna BUS ruta då? Tack för igår!! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad mycket fina bilder du lagt ut sen jag var in sist!! :)

    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)