22 februari 2015

Till salu!



BP har börjat med Skyltsöndag, eller hon för egentligen det vidare som Pumita en gång startade!
Vet inte hur det går till och det finns inga regler, inte något tema! Jag tror inte jag varit med någon gång eller troligen bara en gång. Man kan lägga upp flera bilder på skyltar men jag nöjer mig med en och tänker mig att den ska passa till något speciellt som hänt under veckan!
Vi har tittat på kakel, på förvaring och funderat vidare på vårt uterum!

På bilden ett litet hus utan tak till salu, du sitter inne men ändå ute, alltså är det ett uterum!

Märkte att jag varit dålig på att fota skyltar men det ska det bli ändring på!

3 kommentarer:

Olga T sa...

Hi hi! Undrar vad priset för det där "huset" är. Är det månne det som kallas rivningshus? Hur som helst så har du skyltat :)

BP sa...

Toppen Kicki att du nu också är med. Det gör mig verkligen glad! 1 000 tack för länken också!

Å skylten är ju helt perfekt - det enda "moderna" i sammanhanget;-)

Å visst representerar den dina vattenlösa veckor;-)

Gillar Gärdsmygens kommentar förresten:-)

Susjos sa...

Vore kul att hänga på skyltsöndag, fast kanske inte just idag..gäsp! är lite trött nu efter helgen :-)