22 augusti 2014

Glad!


Nu har jag kämpat med att leta bilder och länkat både till fönster och svartvitt! Litet glädjerus flög igenom min kropp när fyra kommentarer dök upp strax därefter!
Nu längtar jag verkligen till vi får bredband! Du som har snabb internet förstår inte hur det är att sitta och vänta på bilder som ska komma upp...tick-tick-tack... Ta en promenad, gå på toa, hämta kaffe... Inte jag, jag sitter och tittar på skärmen...

Nu film sen nattinatti för imorgon är det jobblördag!

Myselimys!

1 kommentar:

BP sa...

Långsamt internet är hemsk, så är det bara! I Spanien är ju wifi inte precis utbredd och uppkopplingen sååååå trög. Då brukar jag också stirra på skärmen - då brukar ögonlocken säcka ihop totalt!

PS. Är man bloggperiodare kan man inte förvänta sig respons direkt, men du lyckades. Bra gjort. DS.