15 maj 2014

Äntligen...






...jag är en av finalisterna i Fototriss den här veckan och temat är Blommor!!:)
Har varit en av de utvalda tidigare men aldrig vunnit...men det är inte det viktigaste, huvudsaken man har roligt!;) Tycker du om mina bilder så kan du rösta på mig----HÄR!

Bilderna ovan är från ett fotouppdrag till jobbet! Roligt att både katten och dottern ville vara med!:)
Förövrigt är jag ledig idag och passar samtidigt på att kurera min förkylning som hoppade på i måndags!
Mannen är i Frankrike och har utmanat mig att promenera 2,5 mil den här veckan (mån-fre)! Vet inte hur han ska lyckas med att klämma in promenader där...men jag har avverkat hälften!:-D


3 kommentarer:

BP sa...

Stort, stort GRATTIS till finalplatsen! Äntligen! Ska genast rösta på dig!
Å du är verkligen en duktig fotograf, när du t o m får uppdrag från jobbet. Toppen!

Eva sa...

Grattis till en av finalistplatserna!
Så kul att hitta din fina blogg genom Fototriss. Kommer gärna tillbaka!
/Eva

Anna sa...

Nu har jag röstat från jobbet och hemma :)
Lycka till!
Kram