28 februari 2014

Jag har varit på fest!


Extra large!
 


En del gick in för rollen...
 


...andra inte...


Levis ville inte vara med på bild!


Förrätt! Älskar duken...lite krånglig att tvätta bara;) Annorlunda bestick!
 


Action i köket! 


Varmrätt med en sås som inte ser god ut men smakade super!
 


Mitt vattenglas!
 


Tack till värdparet för en trevlig kväll! 


PS. Anna var också där!

 

Om någon kanske minns så var det mexikansk afton förra lördagen (senast vi sågs allihop tillsammans var i Italien)! Storasyster med man har varit till Mexico och kom hem med starka smaker och fina bordsdekorationer! Det börjar bli mer och mer att vi går in för temat som gäller för kvällen, men i år var inte vi riktigt med...eller jag hade väl tänkt till lite och min man inget (man skulle kunna tro att han kommit till fel fest)! Jag tycker att vi bestämmer från och med nu att vi alla fortsättningsvis tänker till med klädseln så det inte blir så olika (åtminstone någon detalj)! Kul var det i alla fall och jag är glad att jag körde...

Färgstarkt, starkt, kul och gott kan man sammanfatta kvällen!:)

3 kommentarer:

BP sa...

Läste en rapport på Annas blogg. Hon tyckte också att det var en kul kväll.
Å Corona är min favo öl, speciellt under sommaren.
Kan tänka mig att du var glad att du körde - du slapp ju Tequila-baksmällan dagen efter;-)

Anna sa...

Ja och nu är det vår tur nästa gång :)
Så vi har redan börjat planera :)
Kram

Kicki sa...

Ha det blir spännande! :)