25 december 2013

Bra att Media Markt öppnar 8!!


Farfar väntar på tomten...eller är det självaste tomten?!


Julafton är över och känslan av tomhet i huvudet och fullt i magen är förbi!
Idag en stilla dag med film och mys...

Så brukar det vara men inte idag! Jag fick en "ny" dator i julklapp...öppnade den försiktigt, Filip lyste med ficklampan eftersom det var lite skum belysning, och sa på en gång: -Den är ju använd!
Det fanns ingen skyddsfolie på, det var massa fingeravtryck och skärmen såg repig ut efter att någon dragit med en trasa! Sladdarna låg löst i kartongen ingen broschyr låg med... Den åkte ner i kartongen på stört!

Min man hade sett att kartongen varit öppnad (såg jag med för den var lite trasig) men säljaren hade sagt att de bara hade öppnat för att visa en kund! Bara öppnat!??
Roger var inte glad och han har redan åkt dit!

Här sitter jag vid köksbordet och njuter av kaffe, skinksmörgås och tittar på mina fantastiska bilder som jag tagit...bilder som är helt bedrövliga om jag ska vara ärlig! De flesta är suddiga och mörka, få se om jag kan plocka ut några och visa lite senare!


3 kommentarer:

Home2tiny sa...

Men fy så tris o dåligt av butiken, hoppas verkligen du blir kompenserad o allt ordnar sig. God fortsättning vännen. Kramisar Tina

Susjos sa...

En använd dator! Ja jösses! Hoppas att du snart har en splitterny dator hemma!
God Fortsättning!!! kram :)

Susanne sa...

Fyyy va trist, den säljaren borde nog söka sig till en annan bransch när han inte kan se att han/hon säljer använda prylar och kallar det nytt.
God fortsättning.