25 oktober 2013

Havet och tillbaka
















Det har varit mycket på jobbet nu!! Har skyltat och plockat fram julen...men idag är jag ledig!:)
Jag har gjort en timmes pass ute i arbetsrummet och ska snart fortsätta! Är lite seg och har svårt att komma igång! Men är ledig hela helgen så något ska väl bli gjort!

Idag fick jag äntligen veta att jag får tillbaka nästan hela beloppet på mobilen, endast 500 kr i självrisk!
Det behövdes tre samtal till försäkringsbolaget, Länsförsäkringar, för att få en blankett hemskickad! Till slut kom det tre blanketter, två brevledes (som frankerats samma dag) och ett via mejl! Utvecklingen går framåt, tänk att använda mejlen?!!

Bilderna ovan är fortsättningen på förra inlägget! Har sett att det fortfarande är 23-25 grader där! Längtar jag tillbaka?!
Längtar inte tillbaka till just det ögonblicket jag blev av med mobilen,det var den här dagen det hände! Tur vi hittade en trevlig restaurang efter besöket på polisstationen, telefonsamtal och ändringar av lösenord! Vinet smakade gudomligt!

Susjos, kommer inte riktigt ihåg vad stranden hette...ska kolla med mannen!


2 kommentarer:

BP sa...

Förstår att du absolut inte längtar tillbaks till sol, blå himmel, 25 grader, vin, cappucino, havet med mera. Du håller hellre på med julskyltning och -plock;-)

Susjos sa...

Skönt att du får tillbaka nästan hela beloppet på mobilen!
...härliga bilder från Italien, ja kolla med mannen om det är vid La Dispoli...