06 juni 2013

Vad är det här för dag?...



 ...jo, det är vår bröllopsdag! Vi firar 21 år idag och hur firar man det på bästa sätt?
Jag har gjort små pom-poms av folie och grillpinnar och placerat bland jordgubbarna så inte småfåglarna hinner före oss! Filip har fått smaka på den allra första jordgubben redan i tisdags!




I jordgubbslandet hittade jag det här lilla lilla ägget! Förmodligen har den ramlat ned från huset där svalorna håller till! Har jag berätta att de har kommit? Nu är de i alla fall här och då är det sommar på riktigt!

Förra året var vi i Stockholm och vädret var precis lika fint som idag! Det var mysigt att vara där och jag var lite sugen på att åka dit i år igen...men mannen kom hem från Paris inatt (synd om honom) och Filip och jag var och grattade kusin Joel på hans student! Julia låg hemma och var förkyld!:(
Idag är hon piggare och ska sova hos en kompis och Filip ska iväg och grilla med kompisar!
Då får mannen och jag äta och dricka gott för hos själva!


5 kommentarer:

Anna sa...

Minimini ägg!
ha en mysig kväll allena nu :)
kram

Helens Universum sa...

Låter som ett mysigt upplägg!
Kram Helen

BP sa...

Grattis till 21-årsdagen! Å härligt att ni får mysa ensam...
Hade du inte lagt en tändsticka under ägget så hade jag trott att det var ett vanligt ägg;-)
Å visst var det en härligt solig dag med värme. Mera sådant, tack!

Susanne sa...

Grattis!!!!

Miss S. sa...

Grattis på bröllopsdagen!