08 juni 2013

Lördagkväll


Till vänster - fyra ljusstakar på en bricka på en buffé och ljusen är slut!
Det är nog dags att få upp något på väggen där...


Rakt fram - Terminator 3 (tror jag det var), grabbarna är nöjda!


Till höger - fönstersmyg med kudde = kattkudde och Marimekkoskål, används inte så flitigt nu så den kan jag städa bort...kudden alltså!


Jag har det bra som du kanske förstår! Här sitter jag, min lilla dator, ett glas rosé och äntligen har jag tid att i lugn och hälsa på hos dig...och hos dig...och kanske någon ny!:)
Ha en trevlig kväll, det har jag!
Julia? Julia har det också bra, är med klasskompisarna vid badstranden. De har grillat hamburgare och maschmallows och lekt massa lekar!:)

6 kommentarer:

Helens Universum sa...

Låter mysigt!
Kram Helen

Susjos sa...

Ja verkligen mysigt!

Anna sa...

Var du lite rastlös igår :)

anemonen sa...

Mysiga och lite romantiska bilder.Jag fann inte din fototriss. kanske deltar du inte den här veckan. Ha en fin söndag och tack för besök hos mig.

ansepanse sa...

vilka fina bilder :) och låter jättemysigt
kramar

Diana sa...

Jättefint! Men film?? När det var bröllop? Fy på dig! ;)