04 april 2013

Helgens outfit


Joy

Jag vet, jag har blivit modigare med mönster och färger...därför blev det ett enkelt val och jag föll för den här!;) Någongång ska man väl börja med leopardmönstrat??! Har inte provat den hemma än och jag har full returrätt, men det börjar snart bli lite sent att ändra sig...
Runda prislappen kan förväxlas med ett halsband...
Tror den funkar bra i Rom i höst också:)

Det ser lovande ut, tror jag kommer hinna i tid till jobbet idag! Eftersom det är påsklov så har jag ingen skoltid att passa så både igår och i förrgår har jag nästan småsprungit till jobbet! Idag kommer jag till och med hinna slänga en del skräp, tack Saffran för att du väckte mig klockan 5!!

5 kommentarer:

BP sa...

Klänningen är snygg, passar tilll olika tillfällen.
Jag har försovit mig två dar i rad nu, borde skaffa mig an Saffran;-)

mammaxtre sa...

Klockan fem är tidigt att gå upp. Jag gör det varje vardag, utom när jag är ledig förstås :-)

Kläderna ser ut att passa mig, helt i min smak.

Ha det gott

Susjos sa...

Ja ! Våga mera färg :-) häftigt med leopardmönstrat, ser att du kommer passa superbra i den outfiten !

anemonen sa...

Djurmönstrat kan vara snyggt som här . Själv äger jag endast en blus eller topp i djurmönster, som jag har designat själv men låtit sy upp. Den är ganska gammal ja från förra gången det var modernt så nu har jag haft den ibland. Jättetjusig stass det här och jag slår vad om att du är urtjusig i den. Ha en fin helg.

Home2tiny sa...

Superfin outfit, du kommer bli grymt snygg i den, grrrrr. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina