29 januari 2013

Hjärtesak


Om jag bara hade en bråkdel energi av den här kvinnans energi!
Jag menar Tess en ny bekantskap i bloggvärlden för mig!

Eftersom jag inte kommer att göra fler inlägg förrän på torsdag eftersom min vecka kommer att vara lite stressig. Jag kommer att vara ensamstående taxichaufför, vara kock med tidiga mornar och sena hämtningar på grund av olika aktiviteter! Nu tar jag och betar av en dag i taget och längtar till fredagen då jag förhoppningsvis kommer att få vara ledig och fortsätta min jakt i Rom! Pust!

Jag kanske ändå kikar hos dig och lämnar en kommentar men klicka dig gärna vidare och tänk med hjärtat  det gjorde jag!

5 kommentarer:

Anna sa...

Tur du va halvt ledig igår då :)

Ska kika in där du länka vidare!
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Denna vardagsstress... Hoppas du ror i land det utan alltför mycket jäkt.

BP sa...

Vilket underbart och helt naturligt skapat hjärta:-) Jobba bara inte ihjäl dig!

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Finaste du, va underbar du är! <3<3<3 Stora kramar!

Ta hand om dig och se till att du får vila ut mellan varven <3

Susjos sa...

Vilket fint hjärta!!!
Hoppas du kan ta det lite lugnt mellan varven...