16 januari 2013

Här är jag...


...men inte så länge till!

Om du såg mitt förra inlägg så...
Ni var i alla fall tre..

Men om du såg det så kanske du upptäckte att jag är lite blond?! Det var syrran som påpekade det (du har fortfarande inte kommenterat) och undrade vad vad jag menade med TP?
-Jaa?...
-Jaaaaa, det ska ju vara PT!!!
Men eftersom jag hade lagt ned ganska så mycket tid på inlägget så orkade jag inte ändra och då fick det bli TräningsPartner istället...funkade ju det också;) Det skulle kunna vara Trivial Pursuit också! Stavas det så?

Det är lite mycket nu och imorgon är det dags för FORMEX igen, kul, kul! Om du ska dit så kan du hålla utkik efter en beige minimal väska som kommer att innehålla det mest nödvändiga... Just det, den kommer nog inte att synas för den är så beige...och jag kommer att se blek ut för jag fortfarande sitter uppe, sent för att vara jag!!

Jag får ta igen allt en annan dag och hälsa på hos dig...och dig och kanske dig, för att du är du!
-Godnatt!
-Godnatt!


5 kommentarer:

BP sa...

Ditt förra inlägg var kanoooon! TP PT same difference som maken skulle säga:-)
Ha det så bra på Formex, vi kanske ses där... Och/ eller på MC-Mässan:-)

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Äh, kvitta kula, lite får väl folk tänka själva va? ;)

Anna sa...

Hoppas du hittat mycket fint idag!
Kram

Sarah sa...

Ja va oxå där :) De va riktigt kul :)

Eva sa...

fasiken att jag alltid glömmer den mässan....

Nästa år kanske?

Kram