21 november 2012

Mossigt


Dripp-dropp-drippen-dropp...söndag-måndag-tisdag-onsdag! 
Dagarna går så fort och snart är det vår igen!:) Bilden är nutid!  


I söndags hade vi en familjedag tillsammans med en god vän och hennes dotter. Vi åkte ut i skogen för att plocka mossa (nej Anna, plockade inte till dig...)! Det småduggade lite men gjorde inte ett dugg för hamburgarna värmde oss ända in i...magen! Mossbilden är från förra året och den gör mig påmind om att jag måste rensa min dator från bilder! Är det därför den är så seg?


Jag tänkte på ränder men när jag sedan såg att det var linjer jag skulle tänka på så föll alla mina bilder ner i ett plockepinn och jag orkade bara inte börja om...därför blev det inget Fototriss för mig den här veckan!

Jag kommer att vara långledig i helgen och då ska min man och jag ha ett möte med tomten:)

6 kommentarer:

Petra sa...

Härliga bilder som vanligt och visst går tiden för fort!

Anna sa...

Fina bilder!
Skönt me långledigt, jag är också de :)

Bra o börja i tid me klapparna, ska också sätta fart.
Kram

Diana sa...

Du var optimistisk du... det dröjer ju minst 4-5 månader innan vi ser våren igen. Men bilderna var vackra!

Anki sa...

Härliga bilder... skönt med en skogsutflykt - och att grilla är ju aldrig fel.
Möte med Tomten... det var inte illa :)
Ha det gott!
Kram

Guldkorn by Elin sa...

Men åh vad härligt med en skogsutflykt! Fick en plötsligt längtan till just det. Kaffetermos, några ostmackor och ett sittunderlag. Och med sig hem lite mossa och skogsdoft...
Kram!

Diana sa...

Vilka bilder! Du fotograferar fuskigt bra! :)