07 november 2012

Inte en kaka!



Man skulle kunna tro att det är månen som lyser genom ett grenverk, men icke, det är en lampa som lyser genom ett nät av stelnat socker! Har säkert visat bilden tidigare men jag hade ingen annan passande bild för dagen!  Det här tycker jag är kladdigt men det är ingen kaka!;)
Man kan visst komma med förslag på något som kan få en egen dag! Tänk, tänk...är Musens dag taget?
Kickis dag tycker jag låter bra!

Apropå mig själv så skrev jag ju i mitt förra inlägg om frånvaron av motion. Det straffar en till slut för i måndags kväll när jag reste mig ur soffan och tog ett "konstigt" steg så blixtrade det till i ryggen! Vad bra för då försvann smärtan i höften! Det är inte så farligt för jag arbetade igår, jag har trots allt en liten grund av styrka i kroppen!:) Ja, ja det var en varningsklocka, jag ska komma igång!

Men se där, en ledig dag igen och idag kanske jag får besök...eventuellt, av Anna!:) Det blir ingen kladdkaka, men pepparkakor har jag i en burk och köttfärssåsen är klar! Jag har inte städat så det vore bra om du hade med dina städredskap!

Hej så länge, vi ses senare!



5 kommentarer:

Anna sa...

Fin bild!!
Har städredskap med mig, Tyra tar smulorna i köket och mina strumpor dammar golven, räcker de?

Ses snart! Kram

Kicki sa...

Det blir kanon!:)

bokhyllan sa...

Är du verkligen säker på att det inte är månen bakon ett grenverk...? :) Det är förvirrande likt!

Diana sa...

Wow, du har verkligen lyckats få till både bilden och sockret! Mitt enda försök på såna trådar blev ingen vacker syn... :)

Sv: Jag prenumererar på två historietidningar, ibland tycker jag att jag fått en för liten historiedos så då smyger jag iväg till affären och handlar fler tidningar. :)

Susjos sa...

Vilken cool bild!