07 oktober 2012

Rom, sex och Ernst!


Snart är det dags för den återkommande matträffen med syskon och respektive! Ska bli så kul men blir lite förbryllad över deras inbjudan den här gången: Är det sex-tema på gång? Är det sexig klädsel som gäller? Eller är det så enkelt som att vi är sex personer som kommer?;)


Rom here I come, eller som jag skulle säga på italienska, arrivo, arrivo!
Jag fick den här fina boken i present och den verkar innehålla en hel del bra tips!
Nu är det dags att ta tag i planeringen ordentligt!


Syster har ordnat en provsmak på Ernst! Det ska bli spännande och se vad det kan vara! Tack Anna!
Jag kommer med en tidningsrecension senare, när jag fått den och läst den!


Ikväll börjar äntligen programmet som hela familjen sitter och tittar på: Solsidan! Det är inte ofta man får sällskap av sonen vid TV:n så det är bara att passa på att njuta!
Ha en fortsatt trevlig söndag! Jag ska börja med potatisgratängen nu, hej då!



4 kommentarer:

Susanne sa...

Det där 6-temat kan man bli fundersam över ;)

Susjos sa...

Vilken kul inbjudan!
Och visst är det roligt att Solsidan börjat igen!

Annemor sa...

Flott innbydelse.
Ha en fin mandag.
Mormor

Anna sa...

Ha ha nu var du rolig :)