05 september 2012

Påverkad?


Jag inte alls!!

Inte gör det mig om jag har tappat en läsare...jag försöker slå rekord åt andra hållet!
Tänkte faktiskt inte alls på det när jag skjutsade dottern till skolan...

Just nu lyssnar jag bara till ljudet av tvättmaskinen och väntar på att den ska bli klar!
Och det här med kommentarer! Jag vet, jag är inte en flitig just nu och det är nog så här för många:
-Kommenterar inte du så kommenterar inte jag tillbaka!! Möjligen blir det fler om jag är med i något fotouppdrag där jag brukar vara mer engagerad (för att få fler kommentarer). Äh, varför bry sig!

Nu ska jag gå ut och gå...
...för att lugna ned mig!!


PS. Min syster har 45 följare men det bryr jag mig inte om...

2 kommentarer:

Eva sa...

Ah, jag har knappt några följare men ser att det är några stycken som läser min blogg ändå.

Men visst, kommentarer är ju roligt att få - om än sällsynt :)

Kram

Anna sa...

Nej du räknar ju inte dina följare, har ju ingen betydelse :)

Man märker ju att många har haft bloggen lite nere nu under sommaren, snart är alla tillbaka igen.

Kram