31 augusti 2012

Men vad hände?


Godmorgon lediga fredag!:)
Fyra dagars intensivt arbete gör att kroppen känner sig gammal och trött, börjar åldern ta ut sin rätt? Det börjar bli dags att planera nästa års Italienresa! Måste ha något att visa för mina medresenärer när vi ses nästa gång...


...men idag går nog det mesta i snigelfart! Ser en hög med räkningar, gardiner hänger och släpar i golvet, toaletten väntar på uppfräschning... Det är sista augusti - sista sommardagen och jag ska ta till vara på den!

3 kommentarer:

Anna sa...

Ta vara på den sista regniga sommardagen nu!!! Ut och gå, rensa rabatter, städa altanen, häng ut tvätt :)
Kram

Vero sa...

Jag ska också ta vara på den. Städade lite igår, men idag ska jag laga en underbar middag till min lilla familj, slänga gamla blommor och så ska jag nog köpa med mig några snittblommor hem idag. Ja, det ska jag.

Västgötskan sa...

Härligt med freeeedag! :-)

Kram M