18 augusti 2012

Jodå!



Så här ser det inte ut där jag är...
...och det är inte morgondagens tema, det är såhärserdetutdärjagär!:)

Jag har varit på mässa, himla kul, men bilder nej! Det är späckat schema (10-19) med besök hos alla gamla leverantörer och upptäcka nya! Tid för foto nej, men visst skulle väl ett foto eller två hinnas med men det blev inte så! Jag kanske kan fota när vi får leveranserna istället!:)

Ernst var där förresten men han var upptagen med en kvinna, i en djup diskussion;)


4 kommentarer:

Susjos sa...

Kul med mässor :)

BP sa...

Din bild är en av de bästa du tagit tjejen!!!
Synd att du inte hann fota nå't på Formex (orkade inte åka dit, då balkongen var ett mera attraktivt alternativ i värmen utan sol). Men jag ser fram emot dina bilder vid leverans.

bokhyllan sa...

Men åh, så fin bild!

AE sa...

Formex-mässan hade jag också velat gå på!!! Åh vad jag är avis på dig och alla andra som varit där... Kan vem som helst komma in på mässan??
Ha en skön vecka!
Kram