14 juli 2012

Två timmar bort!


Vi vandrar vidare...



Massa skoj för barn!




Här ville vi äta men det var fullt...




...hamnade här i stället, Restaurang Roma.




Det var inte igår jag åt Black & White!


Det var till Gävle vi åkte och bodde på Scandic mitt i stan! Det var nog över trettio år sen jag var där sist och har för mig att jag valde camembert med varm hjortron till efterrätt!:)

Julia och jag hade tur för det var "sommarkväll" i stan och flera butiker hade öppet till 20! Det var musikunderhållning, marknad och massor med folk...och vi hade tur med vädret!

Det blev en tidig kväll för att vi skulle orka med dagen efter, fortsättning följer...

Julia har fotat allt utom nr 4.


3 kommentarer:

BP sa...

Gävle ja! Har varit där en enda gång på träningsläger och minns inte så mycket av stan. Men ni hade ju verkligen tur med både evenemang och väder.
Å du Julia brås verkligen på dig! Hon har den där blicken för att ta bilder som är lite annorlunda. Himla kul faktiskt att se!

Susjos sa...

Jag har ju bott i närheten av Gävle i min ungdom , och gick gymnasiet i Samdviken, men till själva Gävle är jag inte ofta . Härliga bilder!

fina frun sa...

Åh vad mysigt det ser ut!