27 maj 2012

K & L


Det är helt okej med mig...om det är någon som undrar! Julia och jag har varit till systeryster och tittat på ESC tillsammans med hennes döttrar!! Vi åkte hemåt när det var dags för poängerna och vi fortsatte att lyssna i bilen från en helt vanlig radio! Då hör man verkligen vilka låtar man tycker om eller inte tycker om!

Loreen, jag sa att du skulle vinna hela skiten, när jag hörde dig första gången! Helt säker kunde man aldrig vara och hade Ryssland vunnit, skulle jag aldrig mer titta på ESC!

Här sitter jag nu, lugn, avslappnad och tänker: Vad var det vi sa egentligen? Om Loreen vinner ska vi åka till ESC i Sverige nästa år! Undras vad en biljett kan kosta?!

Bilden ovan ser du en gammal, gammal bild av mig och Loreen när vi minglade ihop i en stor  stad i Mellansverige;)

GRATTIS!


2 kommentarer:

Anna sa...

Bra bild!!

Dags och börja jaga biljetter då :)

Tack för igår!!
Kram

BP sa...

Jamen!!! Du känner Loreen. WOW!!! Då är det ju bara att kontakta henne åsså får du en drös biljetter av henne.
Loreen var bäst och vann en jordskresseger. Inga löp i tidningarna idag om att fel låt vann. Så skönt.

PS. Jag älskade de ryska babuschkorna och är jätteglad att de kom på andraplats. DS