01 mars 2012

Inte bara mamma...


...jag är "bloggare" också och min blogg fyller 3 år idag!
Var det någon som kom ihåg det? Nej, ingen skönsång eller frukost på sängen...!

Kära du, jag är glad när du tittar in och säger något snällt eller bara hej! Du kanske är en av dem som varit med från början eller har du hittat mig nyligen? Hur hittade du mig?

Bloggvärlden är en egen liten värld och vänner kommer och går, precis som i verkliga livet!
Du behöver aldrig känna dig ensam!

Nu börjar ett nytt år och jag bara undrar, är det något du undrar?!:)

Puss & kram



13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade hit för bara ett litet tag sedan. Du hade kommenterat någonstans (kommer inte ihåg var nu) och jag klickade in mig hos dig. Det är en riktigt fin blogg du har här.

Och Grattis! :)

Petra sa...

Grattis på dagen fina blogg. Kommer inte ihåg hur jag hittade hit men jag är tacksam att jag gjorde det.
Kram

BP sa...

Grattis på treårsdagen! Måste säga att din treåring är extremt "vuxen". Den är väldigt verbal, den kan lägga upp foton och delta i fototeman:-)
Bloggvärlden är fantastisk! Vilken mångfald man hittar här.
Nu är jag ju "stammis" hos dig, men jag tror att du hittade mig först.

4U2 sa...

Tänkte just skriva men BP hann före: en väldigt brådmogen treåring! ;)

Anki sa...

Kommer inte ihåg hur jag hittade dig, men jag tror det var genom någon kommentar eller kanske en av alla fotoutmaningar/ teman som finns.
Är i alla fall glad att jag hittat hit och tänker fortsätta att följa dig :)
Kram och grattis på treårsdagen!

Västgötskan sa...

Har inte läst jättelänge, men kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit faktiskt... *funderar* :-)

Anna sa...

Grattis syrran!
Så du är en månad yngre än mig :)
kram kram

Diana sa...

Happy b-day to the blog! (jag kände mig lite internationell)
Tre år är verkligen inte illa! Tyvärr kan jag inte minnas hur vi hittat varandra.
God morgon!

bokhyllan sa...

Stort Grattis på tre-års-bloggar-dagen!

Benita sa...

Grattis på 3-årsdagen! Kommer inte ihåg hur jag hittat hit men gissar att det är via någon fotoutmaning.

Ha en bra dag! :)

Vero sa...

JAg hittade dig nog för ett halvår sedan eller nåt sånt.
Hur? Ingen aning, ramlade nog in via någon annan blogg skulle jag tro.

Guldkorn by Elin sa...

Grattis på bloggfödelsedagen! :)
Minns inte genom vem jag hittade hit, men via din kommentar hos någon annan bloggare var det. Tur för mig! :)
Kram på dig kära du!

Susanne sa...

Grattis på 3årsdagen. Kom inte ihåg hur jag hittade hit.
Fredagskramar