06 januari 2012

Nu börjar det!


Hur trött var jag i går som glömde tvätta bort mascaran, inte använde tandtråd eller eltandborste! Ska vara glad att ögonfransar och tänder sitter kvar!! Däremot glömde jag inte bort att föra handen till munnen för att fylla på både vin och snacks. Låren gnider sig så fint mot varandra när jag går...


För några dagar sen kom det en bok! Jag som bor vid skog och vatten valde den här, många fina bilder! Du  som var med från början vet att finalisterna i Fototriss fick välja en fotohandbok från DEXT! Då fick jag säga det igen! Visst fanns det andra böcker också men det kanske blir fler tillfällen;)

Nu: långpromenad, sedan: rita upp vardagsrummet!


3 kommentarer:

Anna sa...

Då var du trött!!
Så nu planeras det för soffan, spännande!
Ha en skön prommis nu :)
Kram

Jess sa...

Du är väl för söt! Låren gnider sig...
Nåja nu med din nya fotobok kommer du ut mycket så snart är den gnidningen ett minne blott!
Ha en fin dag!

BP sa...

Ja de viktigaste delarna i ditt ansikte sitter kvar, det ser jag;-)
Jess kommentar är klockren. Att fota småkryp... ja, bara du är selektiv med vad du lägger upp på bloggen, tänk på min fobi;-)

PS. Kebaben igår var lunchen. På kvällen åt (och drack) vi nästan samma sak som ni, fast det var råstekt potatis till heltstekt entrecôte. DS