22 januari 2012

Längtan


Väcktes av katten ganska tidigt! Började med projekt städa-skrivbordet, som inte är gjort på många år så det tar väl några dagar! 5-km promenad med dottern. Frunch och vila!
Efter det blev det fototrissat i min bildblogg. 

Klockan 18 var jag till kyrkan med dottern, ingår i hennes konfirmationsutbildning. Det var vi och 8 till plus prästen och kyrkovärden!
Vi har tittat på Spårlöst och nu är det bara tänderna kvar!

Efter den här dagen finns det bara en sak kvar att göra: Fundera på vart resan ska gå i år!

4 kommentarer:

bokhyllan sa...

Hihi... städa skrivbordet, det borde göras här också :)

BP sa...

En härlig bild som får mig att längta långt bort kan jag säga. Visst är det kul att planera en resa, det förkortar vintern liksom!

Susanne sa...

Vilken underbar bild, jag vill ha sol, värme och bad =)

Susjos sa...

Åh..underbar bild, är den från Samos tro ? :)