05 januari 2012

Krossat



Ledig ett par dagar och på schemat står bland annat att hämta hem sonen från "lan-kompisen" i Sthlm! Skjutsade dit honom i förrgår, men vad gör man inte för sina barn!
Jag skickade sms till honom igår kväll men fick inget svar:(  Har han inte tid med sin egen mor?!
Här ovan ser du honom i full action med att krossa ett isflak på hans panna! Det gick bra...han såg inga stjärnor, men jag fångade en (på nyårsafton)!

Det finns någon (min man) som har födelsedag på söndag och jag får väl helt enkelt kolla på julönskelistan för att se vad som är kvar! Han fyller inte jämnt, och det är inte så noga med den dagen (sa han), så vi ska nog helt enkelt åka runt och titta på soffor! Vi kanske kan bjuda hem oss till svärföräldrarna på lunch;) Det är faktiskt snällt tänkt av mig då de inte behöver ge sig ut i vinterväglaget!

Tänk om vi äntligen kunde köpa en ny soffa...eller två!!


5 kommentarer:

Jess sa...

Lycka till med födelsedag, fika och soffköp!

Diana sa...

Har du någon idé på soffa eller du ska runt och titta helt "i blindo"? Det är skoj med nytt men jag tycker det är sååå svårt att ta ett beslut.

ansepanse sa...

det tycker jag låter bra :) att svärföräldrarna slipper ge sig ut på vägarna :)
kramar

BP sa...

Lan söner har inte tid med störningar;-)
Tycker definitivt att du ska ge honom en soffa i födelsedagspresent. Åsså en liten mindre variant för svärföräldrarna att sitta på;-)

Helene sa...

Ha en fin dag.
Kram Helene.