27 januari 2012

Igår var det torsdag...


Utan blixt i lampans sken
 


Med blixt och lampans sken
 
...och idag är det fredag!
Hade en tanke, att presentera mina följare på torsdagar, och det gick ju sådär! Vilken tur att det är Benitas tur med bloggnamnet Marmeladen som passar bra till frukosten!
Det har inte tillkommit några nya följare sen sist och kan nästan förstå det med tanke på min osynlighet i bloggvärlden den senaste tiden!

Benita, som bor i Finland:), känner jag igen som en deltagare i Fototriss men för övrigt måste jag nog fördjupa mig mer i hennes blogg för att veta mer! Hon verkar tycka om att resa och det finns många intressanta bilder att se från Asien! Jag tror jag lägger till henne i min lista, det är så lätt att missa annars... och så får det bli med alla andra följare också!

Idag en ledig dag och jag ska njuta genom att fortsätta med skrivbordstädningen, promenera och bolla, göra en tacopaj och pyssla med dottern!

Rosorna kom min man hem med igår!

8 kommentarer:

Anna sa...

Vilken snäll man du har!! Hur ofta får han rosor av dig? :)
Kram

Västgötskan sa...

Oj, vilken skillnad på foto! Men båda var fina. :-)

Diana sa...

Vilken man du har som kommer hem med rosor till dig! Det är min favoritblomma.

Eva sa...

Hm.. kanske man ska ta och köpa sig ett fång med blommor idag?! Det brukar ju pigga upp lite extra.

Önskar dig en skön helg!!

kram

BP sa...

Vilken (väluppfostrad) man du ha!!! Så kul att få blommor bara sådär.
Gillar båda bilderna lika mycket. Den utan blixt ser nästan ut som en sidenros tycker jag.

ansepanse sa...

den utan blixt tycker jag bäst om :) men båda är fina
jag ska gå in och kolla i de där båda bloggarna :)
en fin helg till dig - kramar

Jess sa...

Härliga bilder och kul med nya följare. Jag är fortfarande lika dålig på att presentera dem...

bokhyllan sa...

Vackert med rosor.
Tänk så olika bilderna blir, beroende på blixt eller inte.
Jag tycker den översta är väldigt vacker!
Trevlig fredagskväll!