01 december 2011

Julgrupp



VÄLKOMMEN nya följare, Helene!
Jag har sett att en del länkar till bloggen när nya följare dyker upp, men eftersom jag inte har gjort det tidigare så blir det lite orättvist, och du, klicka gärna på hennes bild! Nu är jag bara två efter syrran...

Vad roligt med så många kommentarer i förra inlägget...jag blir så glad!
Nu har jag försökt att kika tillbaka hos alla men det är segt och hos några kan jag inte se bilder!
Jag får försöka igen lite senare för nu väntar Julia och vi ska fortsätta med julkorten...härligt när regnet smattrar mot fönsterblecket!


3 kommentarer:

Jess sa...

Vilken härlig julgrupp!
Nog skulle i alla fall jag vilja byta ut regnet mot lite snö!

Susjos sa...

Sån fin julgrupp! har du gjort den själv?
Jag är glad så länge snön håller sig borta!

Kicki sa...

Tack! Ja, jag har gjort den själv!