31 augusti 2011

"Inomhus"

Fler "innebilder" finner du HÄR!



14 kommentarer:

BP sa...

En annorlunda och kul tolkning:-) stilettklackar, duktig tjej!!! Är impad!

4U2 sa...

Vilken fin bild!

Marianne sa...

Skor i väntan på att användas. Kanske i dansens virvlar :)

Erik "Semlan" sa...

Fina skor hänger där i sina klackar. Ser ut som fina inneskor, rolig tolkning. :-)
Skulle kanske halka på mitt golv... ;-)

Twiggy sa...

Cool bild!

bokhyllan sa...

Inomhus-bild med snygga inomhus-skor!!!

Lena o Tommy sa...

Verkligen snygg bild!

anemonen sa...

Ser ut som om du liksom jag älskar skor. Jag har mina i ett tittskåp. Gillar att du har bilden i B&W Jättefint bidrag som jag gillar.

Miss S. sa...

Snyggt xD

Anonym sa...

Vilka snygga skor! Gillar du att dansa flamenco? Tjusig bild!

jonna d sa...

Fantastisk bild!
//jonna d

susjos sa...

wow,vilka skor! Supersnyggt foto!

SigridfraEnget sa...

Jättesnygg bild.

Anonym sa...

En vemodig bild, finskorna har hamnat "på väggen", hoppas bara inte att det är för alltid utan att de skall dansas med snart igen...