12 april 2011

Hur kunde jag!



Jag vet inte vad som for i mig när jag sa att jag skulle visa fler bilder från fiskekvällen redan dagen efter! Förlåt, jag ljög! Det är inte likt mig, jag brukar hålla det jag lovar! Jag känner mig ungefär som sladdhärvan här ovan, med flera sladdar som ska passa in i olika hål! Ibland passar det och ibland fastnar jag, tar mig loss och går från ett hus (en dosa) till en annan och så vidare eller tillbaka igen! Förstår du vad jag menar? Inte jag heller... Imorgon är jag ledig, tjoho!


Bilden här ovan är inte hemifrån oss men vi har något liknande som är värre!


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

5 kommentarer:

Anna sa...

HA HA känner igen härvan :)

(inte min)

maria sa...

blev rörigt det där ;)

må så gott
kram

Petra sa...

Ibland så kan man inte hålla allt.
Kram

josefine sa...

det där trasslet känner jag igen :)

BP sa...

Inte hemifrån sa du - kolla här hos oss så får du se;-)