18 april 2011

Hinna?


Jag förstår inte hur alla hinner med att kombinera jobb och blogg! Ännu konstigare är det med de som hinner med Facebook också! Min dator börjar snart få ett liknande nätverk som vårt utebord (ovan) som kom fram i helgen men inte fått någon vårstädning!

Gårdagen blev hur mysig som helst och det kommer bilder...senare! Under tiden kan ni titta på Annas bilder. Fiskebilderna kom till slut, men i min andra blogg Öster om ån, som numera finns i min blogglista:) Bilderna platsade bättre där!


Det ser ut att bli en underbar dag idag och även om halva dagen består av jobb så känns allting så mycket lättare när det är vackert väder, eller hur?!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

4 kommentarer:

Anna sa...

Man hinner med allt ska du se :)
Kramis

Petra sa...

Det är roliga "hinna med".

ansepanse sa...

visst är allt mycket lättare när vädret är ljuvligt
kram

BP sa...

Så himla fyndigt Kicki!!! FB är ju en heltidssysselsättning har jag förstått - ja blogga skulle ju kunna vara det också om man tänker efter...