18 februari 2011

Inte roligare...

Om ni tyckte att förra inlägget var tråkigt så blir inte det här roligare...

.

.

Jag ska till kyrkan för en "Sista hälsning".

En grannfru fick cancer i höstas och har nu somnat in. Vi umgicks inte så mycket, senast förra sommaren var vi dit och åt mat, hela familjen. Det var så trevligt, tiden gick så fort, så klockan var över ett när vi gick därifrån!
Det känns fint att vi sågs på nyårsafton och skålade med varandra...
Vi har känt varandra så länge som vi har bott här, närmare bestämt 18 år!
.
Jag har inte riktigt varit i form och varit lite spänd inför det här. I förrgår ordnade jag blommor från alla grannar och i eftermiddag är det dags...
.
Min förmiddag kommer att innehålla en promenad och sedan går jag väl omkring och småpysslar lite. Jag är här nu och tittar in igen senare, så får jag lite sällskap av er, alla goa!
.

9 kommentarer:

Anna sa...

Va jobbigt, tänker på dig idag!
Kram

Susann sa...

skickar över en kram !

Helene sa...

Va sorligt !!
Tänker på dig idag och skickar en STOR KRAM !!
Helene.

Fina Frun sa...

så sorgligt.. kram till dig.

sv: Utställningen med cocktailklänningarna visas den 15 februari – 8 maj! Väskor, skor och smycken fanns på plats också!

ansepanse sa...

en jobbig dag för dig - skickar styrkekramar till dig

Guldkorn by Elin sa...

Hoppas att det blir en fin stund..
Kramar från mig.

Petra sa...

Hemskt att denna fruktavsvärda sjukdom tar så många liv.

Vicki sa...

Gick det bra i kyrkan idag? Så bra som det kan gå.

Det är inte det roligaste att gå på kan vara väldigt jobbigt samtidigt som det kan vara väldigt fint.

Sänder mina tankar till dig

Trevlig helg,Vicki

Jess sa...

Kram