01 februari 2011

Hindersmässan 2011

Jag såg inte ut så här i håret!
.
Mina naglar såg inte ut så här!
.
Jag anlände till hotellet på förmiddagen och vi gick iväg till räklunchen och sång!
Hade inte med kameran, ingen annan heller!
.
Som vanligt blev det ungefär en halvtimme kvar till att byta om till kvällen!
I med spolar, på med lite vatten och sätta igång med fönen!
.
Det hjälpte inte med mer smink att dölja tröttheten!
.
Snabbt ner till restaurangen för att få hinna smaka av den goda champagnen!
.
Jag och tre herrar!
.
På väg igenom foajén!
.
Förra året fick vi lyktor, i år ett spel...
.
Aftonväska ett måste!
.
Min man, fackelbärare;)
.
Maten var sådär!
.
Smokingen gör mannen!
.
"Himlaspel"
.
En dam på toa!
.
En annan dam på toa!
.
Efterrätten var också sådär!
.
Mycket sent, efter dans och svett:
.


Atlas Copcos show 2011!


Det var allt för den här gången!

.


9 kommentarer:

Anna sa...

DU var ju jättefin, ser ju inte alls trött ut!!
Kram

ansepanse sa...

du är jättesöt! ser inte alls trött ut, lyssna på din syster :)
kraamar

Petra sa...

Gud vad snygg du är i håret. Hela du är vacker.

Fina Frun sa...

Wow vad fin du blev!

Suzan sa...

du såg jättefin ut!

Susjos sa...

Skitsnygg helt enkelt!!!

josefine sa...

va snygg du var moster!

marie sa...

om jag får gissa på hur gammal eller ung du är så gissar jag 25-30 år på den fina bilden där du är klädd i svart vit du är skit snygg :)

Kicki sa...

Tack alla! Puss