05 februari 2011

Förnya!

Julia kom med ett stort leende, på väg in till duschen, hon sa:
-Hur gör vi nu när jag inte har rena trosor?
Hur gör vi nu, hur gör vi nu, tänkte jag?!!
-Kan ju vara bra om du talar om det lite tidigare kanske?
Vi löste det enkelt, jag hade ett par snygga oanvända trosor (har insett att de inte passar mig) så dem skickade jag in i badrummet:)
.
Idag blir det till att (s)trosa på stan, först på listan: trosor! Jag har kikat in i min garderob och det ser inte roligt ut! Det var länge sedan jag var till stan! Det som är bra med det är att jag mer pengar kvar:) Idag ska vi kika efter lite nytt vårfräscht, både till Julia och mig! Det som är skönt är att vi inte är ute efter något speciellt, förutom en ny sminkväska då!
.
Den här veckan har varit sådär med lite feber och vurpa och bara en timmes promenad, får bli skärpning till nästa vecka! Roger går på diet så han är lite halvtråkig, se fredagens middag: En riven morot, keso och ett kokt ägg (dansk rikshospital)! Boring! Nej minsann, jag tog inte heller något vin, men jag tog en drink innan maten;)

Hejsvejs!
.

5 kommentarer:

4U2 sa...

Lycka till på jakten!

Anna sa...

Va kul och få shoppa vårkläder, vilken färg ska du satsa på ? :)
Spännande o se va ni hittade!
Kram

ansepanse sa...

hoppas att du hittar något du gillar
kramar

Fina Frun sa...

god shoppinglycka!

maria sa...

Vad roligt med lite shopping :) Och kanske i nån vårig pastell färg :)

Ha en skön lördag kväll !
Kramisar