08 februari 2011

Det som göms i snö...

Vilken dag!
Först Kristiinas Taxi till skolan, vidare till Ica Maxi, Bauhaus, hämta sonen som slutade tidigt efter nationella provet! Till MediaMarkt, till El-Giganten, sonen vill ha en TV till sitt rum!
Efter det, en kebabtallrik, vidare till Net-on-net på andra sidan stan!
.
Bilen in till verksta'n för byte av lampa och stänkskydd fram, för fabriken ville det!
Eftermiddagskaffe hos svärföräldrarna med nybakad semla, tog den minsta jag kunde hitta!
Hämtade Julia och kom hem efter, tre med huvudvärk, mätt, nästan lite illamående och slut, struntade i promenaden och la mig på soffan istället!
.
Jag har tvingat mig upp, måste till datorn, innan jag börjar med maten...maten, jag vill inte ha mer mat!!
Vad är det för dag? Hm, tisdag... Ha en härlig tisdagkväll!


Dags för upprustning av cykeln:)
.

5 kommentarer:

Anna sa...

Börja rusta den nu så hinner den bli klar till sommaren :)

Petra sa...

Fullrulledag!

4U2 sa...

Gud så skönt jag slapp en sådan dag! (ler)

ansepanse sa...

vilken jäktig dag du har haft, att du ens hann med allt du gjorde
kramar

Jess sa...

Vilken dag! Härlig bild, den gillar jag!