09 januari 2011

Och alla andra!

Det var en del som tyckte att jag
hade glömt några födelsedagar!
Så här är hela släktlistan:
Januari: igår blev en 45, en fyller 46
Februari: ingen
Mars: en 25-åring
April: mamma blir 76
Maj: en blir 52, en annan 56
Juni: övningskörningsålder 16
Juli: en fyller 51
Augusti: 48, 44, 18, 23, en annan 22.
Ganska många!
September: 17, 14 och 16
Oktober: 24, 48, 76, 73, 75 och 59.
Svettig månad!
November: ingen
December: 50 och 22
Visst har jag bra koll?!
.
Vi avslutade födelsedagen med oxfilé, potatishalvor i ugn,
sparris och sås från Jensens böfhaus!
Duk från Marimekko, en fin julklapp som R fick från företaget, tycker jag:)
.

8 kommentarer:

bokhyllan sa...

Du verkar ha stenkoll!
Trevlig söndag. Kram.

ansepanse sa...

du har verkligen koll över alla födelsedagar, det har inte jag :), fin duk
Sv: om du är intresserad :) så titta alldeles framför kakelugnen så ser du någonting oranget, det är sekatören :D
ha en fin söndag - kramar

Anna sa...

Men jag då??? :( får inte jag vara me?
Grrrrrr

maria sa...

Vilken bra koll du har :)

Min piggtittare är över 40 år gammal..efter min farmor som tyvärr inte finns längre...Den är jättefin :)

Ha en skön söndag :)
Kramisar

Kicki sa...

Blir du aldrig nöjd Anna? Du kan inte ha kollat ordentligt! Grr på dig!

Anna sa...

Ha ha du måste ha skrivit till de nu :)
Nu är jag nästan nöjd, har du glömt att jag fyller 36?

Petra sa...

Snacka om totalkontroll.

Eva sa...

Skönt med stenkoll!
Kram Eva