28 december 2010

Jag vann!

Igår försvann jag iväg på en kryssning fylld av värme!
Innan tänkte jag...äh, jag slänger väl in ett bidrag till fototävlingen!
Vad händer? Jo, jag går och vinner! Det blev en lottning på slutet med fyra bidrag kvar, men ändå! Ni var värdiga vinnare allihop...men det blev jag:)
.

Tack för alla gratulationer, vad glad jag blev!
Jag vill tacka pappa för den kreativa ådra jag ärvt av dig!
Tack min familj som stöttar mig med mina tokigheter!
Tack för alla konstigheter på toan;) XXX
,



7 kommentarer:

Julia sa...

Jag för över bilderna imorgon ifån "din" kamera :)

Petra sa...

Grattis till vinsten. Ditt bidrag hos BP var grymt bra.

Susjos sa...

Stort Grattis! Va bra du är!!!

Jess sa...

Hoppas ni haft en trevlig resa! :)
Grattis igen!

Per-Anders sa...

Grattis till vinsten!

Anna sa...

Grattis syrran! du är bäst!!! kramisar Anna

Kicki sa...

Tack alla!:)