22 november 2010

Varsågod!

En pepparkaka!

Igår avslutade vi dagen med bio, kul för det händer inte ofta! Vi har lite olika filmsmaker i familjen och i och med att vi bor ute på landet måste vi hitta filmer som går ungefär samma tid så vi inte behöver vänta så länge på varandra!
F och R gick på Red, och för J och mig fick det helt enkelt bli Cornelis!
Filmen var intressant (gillar verklighetsbaserade) och får medelbetyg av mig. Julia tyckte att sämre film har hon väl sett!
.
Det var iaf kul att känna igen så många låtar och få veta att det var just han som gjort dem!
Det som var minus var att många scener kändes lika och sedan var det många öl-och vindrickarscener, men det var väl så han levde! Tänk att han bara blev 50!
.

7 kommentarer:

bokhyllan sa...

Tänker också se filmen.

Maya sa...

Jag vill med se Cornelis...lite kult över det hela faktiskt.

4U2 sa...

Tänk, nu när man tycker att 50 inte är någon ålder. Men nog var det av sviter från det leverne som han dog?

Kicki sa...

Ja, cancer i levern och diabetes...

Anna sa...

Tack, vill du att jag ska bli snäll eftersom jag bara får en :)
Får nog hyra den filmen när den kommer.
Kram

Eva sa...

Jag är ju ingen biomänniska tyvärr. Får alltid så ont i knä och rygg...suck... Men, den kan ju vara värd att hyra när den kommer på hyrfilm.

Tack för pepparkakan!

Kram Eva

Jess sa...

Jag hade gärna gått och sett Cornelis. Få se om jag kommer i väg!