21 november 2010

Fototorka

Egentligen har jag väl inte fototorka men utekvällen blev inte dokumenterad! Tror inte "damerna" var pigga på att bli fotade av mig och släpa med kameran för att ta kort på en tallrik med mat, kan jag göra hemma!
Men en bild från lördagsmys kommer här: Julia har hittat till fönstret, som härmed är
invigd:) Kommer nog bli en favoritplats!
Jag fick tillåtelse av Julia att publicera denna bild:)
,
Måste kolla kaffebryggaren, all vatten rann inte igenom och jag fick sump i koppen och det blev för svagt. Den är faktiskt ganska ny!
.

8 kommentarer:

4U2 sa...

Fin bild, strålar känslor.

Kicki sa...

Välkommen som ny följare, for me, förresten!:)

4U2 sa...

Tack, klart man vill se vad du gör m.m (ler).

4U2 sa...

Glömde skriva att det är klart du får göra detsamma. Hedrad.

ansepanse sa...

jättefin bild
tråkigt med kaffebryggaren, särskilt om den är nästan ny
ha det gott - kramar

bokhyllan sa...

Vackert fönster. Fin bild!
Kram.

maria sa...

Kan vara skönt att slippa fota och bli fotad ibland ;)

Ha en skön kväll !
Kram

Jess sa...

Vilken fin bild!