24 oktober 2010

Så mycket bättre!

Det började ett nytt program igår!
Det påminner lite om Stjärnorna på slottet: "Så mycket bättre" med artisterna Lasse Berghagen, Lill-Babs, September, Christer Sandelin, Plura, di Leva och Petter! De leker, äter och umgås tillsammans under en vecka. Igår var det Lasses dag och de andra sjöng hans låtar med sina egna tolkningar och jag tyckte om det!
Nästa vecka är det di Levas dag och då ska jag...
.
...inte titta för vi ska hem till syster Anna på turkisk afton!
.

9 kommentarer:

Anna sa...

Såg lite av programmet, verkade bra.
Nu får väl spela in nästa vecka eller se reprisen för hos oss blir de turkisk musik hela kvällen, de får ni stå ut me :)
Kram Anna

Kicki sa...

Jag gilla:)

ansepanse sa...

jag tittade inte på programmet, gillar inte riktigt alla som är med liksom :)
kramar

Eva sa...

Såg inte heller programmet men blir nyfiken nu ska nog se nästa avsnitt! :)

Maya sa...

Jag är ju inte speciellt intresserad av TV, men kanske man skulle ta en kik ändå.
Turkisk afton låter härligt, här ska det bli SPÖKhusvadring och höstmat på lördag :)

Fina Frun sa...

Vilket mysigt program! Bäst tyckte jag att Petter var!

Helene sa...

Visst var det programmet bra !!
Turkisk afton lät MYCKET GOTT !!
Ha en fin måndag.
Kram Helene.

marie sa...

Petter va så jäkla bra liksom Dileva kanon, jag gillar programmet och man börjar ju bli till åren så man kan lalla med i låtarna ;)

Daniel sa...

Jättefint program! lasse e ju så underbar!