Dags att flytta tillbaka utemöblerna (när är det?)!
.
Brr vad kallt! Tänker på Julia som har sovit i tält inatt!
-Det blir skönt, sa hon, svalt!
Svalt!? En annan skulle frysa ihjäl!
Idag ska jag hälsa på "Syster Bältros"!
Ha en riktigt trevlig första oktoberdag så ses vi senare!
Nu är 50-öringarna borta, äntligen!
-Det blir skönt, sa hon, svalt!
Svalt!? En annan skulle frysa ihjäl!
Idag ska jag hälsa på "Syster Bältros"!
Ha en riktigt trevlig första oktoberdag så ses vi senare!
Nu är 50-öringarna borta, äntligen!
.

3 kommentarer:
Kul med lite besök!!
Ja nu är verkligen hösten här. Ha en skön fredag.
Hej Petra, kul att du vill följa med:)
Skicka en kommentar