12 juli 2010

Tidig morgon

Tidig morgon...sen kväll!

Imorse följde jag med R på en morgonpromenad, inte till Piran dock, utan bara en strandpromenad (=betongpromenad)!
Det var svalt i luften kl 7 på morgonen, men lite svettig blev jag ändå!

Två! på stranden.

Lugnt och stilla...

En fiskare.

De här paret var ju för gulligt, kunde inte låta bli att smygfota!

Bambuställe!

Hemma igen, med färskt bröd i ryggsäcken!

Vi tog en tur till Piran idag som sagt och jag knäppte säkert hundra bilder och vi har ätit svindyrt! Rapport kommer imorgon!

3 kommentarer:

Maya sa...

Älskar nummer skylten till ert ställe... pitoreskt!
och Bambustället!... där skulle jag helt klart kunna ligga :)

Eva sa...

Åh, så fina bilder. Var är detta någonstans??

Anna sa...

Hej, du får ladda upp dina alla hundra bilder sen :)
Mysigt och smygfota på morgonen sådär, jag ska också ut och spana här i stan en dag/morgon.
Kramis